13 dic 2010


Ens presentem  / Nos presentamos

Recordo un primer dia de vacances d’estiu, molt calorós empenyent una màquina talla gespa (sense tracció) i suant amb ganes. Recordo la cara que va fer la meva mare al veure’m arribar a la hora de dinar ven empolsegat i completament suat i amb una fam de mil dimonis. També, recordo tota una tarda amb una aixada a les mans arrencant unes males herbes que no s’acabaven mai, i sobretot recordo un cop acabada la jornada haver-me d’asseure mig marejat sense energies abans de pujar al camió per tornar cap a casa. Ja fa molts dies d’aquella època, en que fer de jardiner va començar com una feina d’estiu per fer algun caler.

Poc m’hagués imaginat fins on hauríem arribat. Des d’aquell dia mai més no ens hem desvinculat d’aquest món i el què ens ha passat fins ara és tota una història d’aprenentatges i experiències que volem que continuï durant molt temps.

En aquest dia d’avui sols us volem fer partícips d’aquest projecte que es diu d-fora, que ja fa un temps que tenim en marxa. Fem projectes de jardineria i dissenyem espais exteriors. Ens ho passem molt bé fent aquesta feina i volíem d’alguna manera que la gent es pogués aprofitar d’aquesta història nostra.

Tot el que hem anat aprenent fins ha madurat, i tenim moltes idees que volem compartir, i si hi dediqueu un instant i entreu al nou web tindreu ocasió de poder-ho comprovar. Volem ensenyar-vos un producte que creiem que pot ser-vos útil. Alhora de fer un projecte sovint cal donar-hi moltes voltes i es converteix en una feina que es pot fer molt llarga. Nosaltres des de d-fora hem trobat la solució per agilitzar aquest procés i ho volem compartir amb vosaltres.

Som conscients que estem vivint una època no massa dolça, econòmicament parlant, i pot ser el projecte d-fora no podrà créixer tot el què nosaltres ens agradaria, però ens sentim valents i confiem amb aquest projecte. De la mateixa manera que el cansament d’aquell dia d’estiu no ens van ensorrar, vam anar a dormir i l’endemà al matí amb l’energia renovada ens vam aixecar amb moltes ganes per desfruitar d’un nou dia.

Fins aviat!


Recuerdo mi primer día de vacaciones de verano, de hace ya varios años, muy caluroso y empujando una máquina cortacésped (sin tracción) y sudando intensamente. Recuerdo la cara que hizo mi madre al verme llegar a la hora de comer muy sucio y completamente sudado y con un hambre de mil demonios. También, recuerdo toda una tarde con una azada en las manos sacando unas malas hierbas interminables, y sobre todo recuerdo una vez terminada la jornada tener que sentarme medio mareado sin energías antes de subir al camión para volver a
casa. Ya hace muchos días de aquella época, en que hacer de jardinero comenzó como un trabajo de verano para hacer algún dinerito.

Poco me hubiera imaginado hasta dónde habríamos llegado. Desde aquel día nunca más nos hemos desvinculado de este mundo y lo que nos ha pasado hasta ahora es toda una historia de aprendizajes y experiencias que queremos que continúe durante mucho tiempo.

En este día de hoy sólo queremos haceros partícipes de este proyecto que se llama d-fora, que ya hace un tiempo que tenemos en marcha. Hacemos proyectos de jardinería y diseñamos espacios exteriores. Nos lo pasamos muy bien haciendo este trabajo y queríamos que de alguna manera la gente se pudiera aprovechar de esta historia nuestra.

Todo lo que hemos ido aprendiendo hasta hoy ha madurado, y tenemos muchas ideas que queremos compartir, y si dedicáis un instante y entráis a la nueva web tendréis ocasión de poderlo comprobar. Queremos enseñaros un producto que creemos que puede ser útil. Para hacer un proyecto a menudo hay que darle muchas vueltas y se convierte en un trabajo que se puede hacer muy largo, y nosotros desde d-fora hemos encontrado la solución para agilizar este proceso y lo queremos compartir con vosotros.

Somos conscientes de que estamos viviendo una época no demasiado dulce, económicamente hablando, y puede ser que el proyecto d-fora no podrá crecer todo lo que nosotros nos gustaría, pero nos sentimos valientes y confiamos con este proyecto. Del mismo modo que el cansancio de aquel día de verano no nos derrumbo, fuimos a dormir y a la mañana siguiente con la energía renovada nos levantamos con muchas ganas para disfrutar de un nuevo día.

¡Hasta pronto!